angvereniging
                              ondel
                                              ierlingsbeek

Vanaf maart 2013 stond Vondel onder leiding van dirigent Alexej Romanov. Professioneel dirigent en arrangeur.

Alexej Romanov is in 1977 (Piano) en in 1987 (Componeren, dirigeren) afgestudeerd aan het Kiev Conservatorium (Oekraïne) en heeft zich al jaren geleden toegelegd op het arrangeren en componeren van muziek voor onder andere Opera-, Operette-, Pop- en Gospelkoren. Daarnaast is hij werkzaam als beroepsdirigent en docent piano.

Sinds 1997 is Alexej als arrangeur verbonden aan het Boeijenga' Boek- en Muziekhandel B.V., Molenaar, De Haske en Gobelin muziekuitgeverijen. Sinds 1999 heeft hij zijn activiteiten ondergebracht in een eenmanszaak:

E.F.Re Music

Dirigent Alexej Romanov

Dirigente Mia Schoonbrood

Met het ouder worden van de leden boette aanvankelijk ook de stemkwaliteit in. Onder leiding van dirigente / zangpedagoge Mia Schoonbrood uit Venlo wordt er fanatiek en goed gerepeteerd. Door haar deskundigheid en mede door een ledenwerfactie is de balans in het koor weer terug. Om het zangniveau op peil te houden wordt het repertoire regelmatig aangepast aan de mogelijkheden en behoeften van het koor.

Na 14½ jaar dirigentschap is Mia in maart 2013 gestopt

Geschiedenis 1